.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های دیدار پرسپولیس و داماش گیلان

تيمهاي فوتبال داماش گيلان و پيروزي تهران در مرحله يك هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي كشور، عصر روز يكشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي شهرستان رشت مقابل هم قرار گرفتند.

در اين ديدار تيم فوتبال پيروزي تهران موفق شد با نتيجه دوبر يك حريف خود را شكست دهد تا به مرحله يك چهارم نهايي اين رقابتها صعود كند.
اين ديدار با حرف و حديثهاي زيادي برگزار شد چون با اعتراض تيم فوتبال پيروزي تهران نسبت به مكان برگزاري اين رقابتها شايعه شد كه اين ديدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار مي شود اما در نهايت اين ديدار در ورزشگاه شهيد عضدي اين شهرستان برگزار شد.
بليط فروشي اين ديدار نيز از صبح روز يكشنبه در باجه هاي تعيين شده در ورزشگاه شهيد عضدي شهرستان رشت آغاز شد تا طرفداران دو تيم مشكلي براي تهيه بليط اين ديدار نداشته باشند.
بازار فروش كلاه، شال و پرچمهاي تيمهاي پيروزي و داماش در بيرون از ورزشگاه شهيد عضدي شهرستان رشت بسيار داغ بود و طرفداران دو تيم با خريدن اين وسايل به ورزشگاه مي آمدند.
با توجه به شروع اين ديدار، طرفداران دو تيم همچنان به ورزشگاه عضدي مي آمدند تا اينكه پس از سپري شدن دقايقي از آغاز اين بازي، ظرفيت ورزشگاه شهيد عضدي تكميل شد.
حدود دو سوم از ظرفيت ورزشگاه در اختيار طرفداران تيم فوتبال داماش گيلان بود و همچنين بقيه ظرفيت اين ورزشگاه نيز در اختيار طرفداران تيم پيروزي قرار داشت.
قبل از آغاز اين ديدار، كادر فني تيم فوتبال داماش گيلان به همراه يكي از بازيكنان ذخيره اين تيم، با دسته هاي گل به سمت نيمكت تيم فوتبال پيروزي تهران رفتند تا دسته گلها را به آنان اهداء كردند.
مهندس روح اله قهرماني چابك استاندار گيلان يكي از تماشاگران ويژه اين ديدار بود كه خود را به ورزشگاه رسانده بود تا از نزديك شاهد تماشاي اين ديدار باشد.
خوشبختانه جايگاه خبرنگاران در اين ديدار حساس، از انضباط خوبي برخوردار بود و با اقدامات مسوولان هيات فوتبال گيلان، اين جايگاه سر و ساماني پيدا كرد.
در آغاز اين مسابقه و در همان دقيقه اول ضربه بازيكنان تيم فوتبال پيروزي تهران به ديرك دروازه اصابت كرد تا نويد يك بازي زيبا را از دو تيم شاهد باشيم.
پس از اين ضربه، بازيكنان تيم فوتبال داماش گيلان بازي را در دست گرفتند و برتر از حريف خود ظاهر شدند تا توانستند در دقيقه 11 توسط آدمير ادرويچ به گل برتري دست يابند.
در اين ديدار اما تيم فوتبال پيروزي تهران در دقيقه 33 توسط سپهر حيدري به گل اول خود دست يافت تا نيمه اول با تساوي به پايان برسد.
نيمه دوم اين ديدار نيز با برتري محسوس تيم فوتبال داماش گيلان همراه بود اما هيچيك از دو تيم موفق نشدند گل ديگري به ثمر برسانند تا اين ديدار به وقتهاي اضافه كشيده شود.
در دقيقه دوم از نيمه اول وقتهاي اضافه، مصطفي حاجتي بازيكن تيم فوتبال داماش گيلان با دريافت دومين كارت زرد از بازي اخراج شد.
با اخراج حاجتي، تيم فوتبال پيروزي تهران بازي را در دست گرفت و موفق شد در دقيقه 105 به دومين گل خود دست يابد.
تيم فوتبال پيروزي تهران، با برتري برابر تيم فوتبال داماش گيلان علاوه بر حذف اين تيم از رقابتهاي جام حذفي، خود به مرحله يك چهارم نهايي صعود كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.